Berichtje van Lindsey

23 april 2011 - Chengdu, China

De reis was leuk met het  vliegtuig een ik  Lindsey vont het ook leuk doei ik gaa eete ik kom zo terug met het verhaal doei Daar ben ik weer naa het eete lindsey is er weer met het verhaal lieve kijkers het was leuk dat wisje nog van lindsey en er kunen foute in zitten

ik wil niet in china wonen want ze reiden hart! en je kan er niet eens oover steeken maar als ik daar was op ge groet dan zal ik me schien wel wile er woonen doei van Lindsey

en het was super gaaf in china van .......?

doei wie er keek

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jill:
    23 april 2011
    nou linds ik wacht op je verhaal,
    ik hoop dat je een leuke tijd zult krijgen daar !
    lots of love x
  2. Lydia Gross:
    23 april 2011
    Hee liefje, wat fijn dat je vliegreis leuk was. Heb je nog lekker geslapen in het vliegtuig? Spannend he zo'n reis naar China? Ik ben daar nog nooit geweest, dus je moet ons maar heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel verhaaltjes vertellen, hoor. Groetjes aan mamma, pappa en Amy.

Liefs van Lydia uit Bemmel
  3. Oma Frens:
    23 april 2011
    Hé, Wei, als ik jouw verhaal zo lees, weet ik nu dat je echt uit China komt Lindsey Teerders!
    Groetjes van Loetie, hij heeft de hele nacht buiten geslapen omdat het deurtje van zijn hok door de wind is dicht geklapt, ik heb het nu met een touwtje vastgebonden. Dag liefie, groetje ook aan Amy.
    XXX Oma en Opa
  4. patricia:
    hoi lindsey,
    wat leuk dat jij ons ook een verhaaltje stuurt ;-)
    erg leuk om te lezen
    geniet van alles wat je nog mee gaat maken!!!
    en doe iedereen de groetjes daar
    veel liefs tante patricia