Klaar voor vertrek.

22 april 2011 - Amsterdam, Nederland

Route: Schiphol - Chengdu, CZ547/KL891 vertrek 21.00 uur aankomst 12.15 uur (NL tijd 06.15 uur 23 april)

Bedankt voor alle goede reis wensen en kaartjes. We zijn er klaar voor: alles is ingepakt, koelkast is leeg, konijn wordt verzorgd, kinderen zijn ongeduldig, laatste vluchtwijziging net ontvangen, kadootjes ingepakt, Chinese roebels op zak, oma zorgt voor de laatste strijkmand (wat een schatje) etc.

Vandaag werd ik verrast met een vervroegde moederdag want de knutsels konden helaas niet mee en de meiden wilden eigenlijk gewoon dat alles werd geopend. Volgens Amy zorg ik iedere dag voor hun dus eigenlijk is het iedere dag moederdag. Ik heb weer flink wat "veren" gekregen en zweef als moeder dus door de lucht, met de kanttekening dat je als moeder wel de kamer van je kinderen moet opruimen. Het is dus allemaal niet voor niets.

We vertrekken zo dadelijk met de trein naar Schiphol, een beetje vroeg maar we konden vooraf geen stoelen reserveren, daarbij vinden de kinderen het leuk om nog even rond te lopen en met mooi weer kunnen we dat dus relaxed gaan doen.

We vertrouwen op een goede vlucht met weinig turbulentie, want daar is Lindsey erg bang voor.

Tot in China!

groetjes van ons 4-en

1. tante Pienie:
    22 april 2011
    Hey zus, kon je telefonisch niet meer te pakken krijgen maar heb nog even een gezellige babbel gehad met mijn oudste nichtje. Wens jullie een fijne vakantie en skype je snel!

xxx Pien
  2. Yaela en Quinty:
    22 april 2011
    Hallo Lieverds,

Wij wensen jullie een hele goede reis naar China met weinig tubulentie,
    Wachten jullie eerste berichtje af vanuit China, dikke kus voor Fuwei en Chen Zhou.
    Liefs,
    Monique
  3. Atje Hendricks:
    23 april 2011
    Een héél fijne reis toegewenst, en natuurlijk veel plezier en avontuur, spannend hoor !!
    Hugs and kisses !
    Atje.
  4. Lydia Gross:
    23 april 2011
    Hee lieve mensen, wilde jullie graag een goede reis c.q. vakantie wensen, maar ja, adoeh, natuurlijk weer te laat! Dat heb je met die oma's en studenten ..... Waarschijnlijk vliegen jullie op dit moment nog in de ruimte. Hoop dat de turbulentie weggebleven is. Ben benieuwd naar jullie spannende verhalen. Take care there, gezegende Paasdagen. Tot snel horens. Lieve groet, Lyd and girls xx
  5. Roy, Merel en Nathan:
    Hey lieve L.A.R.S!
    Als het goed is zijn jullie nu inmiddels op chinese bodem gearriveerd! We willen jullie een hele mooie, fijne reis wensen en we gaan alles natuurlijk volgen!
    Lfs.en X van Roy, Merel en Nathan